Start samenwerking met sc Heerenveen

Eerder hebben wij op verschillende manieren geïnformeerd over de samenwerking die wij in de winterstop met sc Heerenveen zijn aangegaan. Gister, voor de wedstrijd tegen AZ, is deze samenwerking
officieel van start gegaan:

De overeenkomst werd ondertekend tijdens de themabijeenkomst die sc Heerenveen gister organiseerde voor jeugdtrainers van hun partnerverenigingen. Vanuit vv Holwerd konden Marco Bouma, Tjibbe Anne Veenema en Ward Schaap direct aanschuiven. Een mooie start van de samenwerking!

Sportief Partnership
sc Heerenveen vindt het belangrijk dat het goed gaat met de voetbalverenigingen uit de regio. Daar wil de club de betreffende verenigingen graag bij helpen. Om die reden is sc Heerenveen gestart met het Sportief Partnership: een intensieve samenwerking met voetbalverenigingen uit de regio. Met ingang van deze winterstop doet ook vv Holwerd hier aan mee.

Programma
Tijdens de proefperiode die we hebben afgesproken ontvangt vv Holwerd, als partnervereniging, een uitgebreid programma met acties en activiteiten van sc Heerenveen. Er is voor ieder wat wils!

Zo organiseert sc Heerenveen tijdens het seizoen bijvoorbeeld verschillende themabijeenkomsten voor vrijwilligers, zoals de bijeenkomst voor jeugdtrainers van gister. Daarnaast mogen spelers, vrijwilligers en supporters van vv Holwerd met flinke korting naar een wedstrijd (sc Heerenveen – PSV (16 februari) en/of sc Heerenveen – NAC op 12 mei), als onderdeel van deze samenwerking. Ook mogen onze jeugdspelers hierdoor meedoen aan een grote Sponsorloop bij het Abe Lenstra Stadion op woensdag 1 mei.

Het belooft dus een leuke tweede seizoenshelft te worden. vv Holwerd kijkt dan ook uit naar een mooie samenwerking!