Holwerd en Hein Frietema gaan door!

Vv Holwerd en Hein Frietema (Sexbierum) hebben overeenstemming bereikt over een contractverlening van een jaar. Hiermee gaat Frietema op voor zijn derde contractjaar bij voetbalvereniging Holwerd.

“Vanuit de vereniging zijn wij erg tevreden over de huidige samenwerking en wij wilden deze dan ook graag verlengen. Gelukkig gold dit voor beide partijen dus wij waren er snel uit.” Aldus voorzitter Tsjitse de Haan.

Ook Frietema zelf geeft aan tevreden te zijn met de verlenging: “Na een lastig eerste jaar zijn wij goed aan het seizoen 2020-2021 begonnen. Met een brede selectie en vast kader stonden wij er goed voor maar helaas werd de competitie al snel onderbroken. Ik heb nog niet het gevoel hier klaar te zijn, ben blij met het vertrouwen van bestuur en spelers en kijk enorm uit naar komend seizoen.”

Of stuur ons een bericht